Vi brenner for å gjøre livet enklere for mennesker som lever med en stomi i halsen, ved å tilby personlig pleie og innovative løsninger.
Å sette den globale standarden for å lytte og svare..
En unik lidenskap for å lytte til kundene er det som kjennetegner Coloplast. Bare ved å lytte kan vi forstå kundenes verden og reagere med de riktige produktene og tjenestene.
Vi opprettholder og etterlever verdiene våre hver dag for å kunne betjene kundene våre på best mulig måte. De setter standarden for hvordan vi opptrer og er essensen av kulturen vår.
Vårt mål er å være nær alle kunder - både sluttbrukere og helsepersonell - og å forstå deres behov.
Nærhet krever vilje til å lytte, evne til empati og en forpliktelse til å handle ut fra det vi lærer. Nærhet gjelder også i forholdet vi har til hverandre. Vi verdsetter en åpen og ærlig dialog, slik at vi kan forstå hva som motiverer og driver oss - både individuelt og som selskap.
Vår største belønning er å utgjøre en reell forskjell i livene til dem som bruker produktene og tjenestene våre.
Lidenskap driver oss til å finne nye måter å gjøre ting bedre på og inspirerer oss til å bringe de beste ideene raskt ut på markedet. Vi trenger lidenskap for å skape et spennende, inspirerende og hyggelig sted å jobbe.
Respekt og ansvar er hjørnesteinene i nære kunderelasjoner.
Respekt for hverandre og verden rundt oss vil alltid være kjernen i vår kultur. Som markedsleder tar vi ansvaret vårt på alvor, og vi respekterer miljøet, samfunnet og etiske aspekter i alt vi gjør.
Dele
Spar til mitt innhold